Tietoa meistä

Ylöjärven seniorit ry on perustettu 1990. Tämä vuosi, 2024 on yhdistyksen 34 toimintavuosi ja meitä on noin 200 seniorijäsentä.

Haluamme auttaa eläkeiässä olevia aktiiviseen toimintaan kerhojen, järjestötoiminnan ja harrastusten parissa.

Toimintamme pääosa muodostuu jäsentilaisuuksista ja kerhoista.

Sisältöä elämääsi voit hankkia myös liittymällä vapaa-ehtoistoiminnan piiriin kuten useat jäsenistämmekin.

Jäseneksiliittyminen mahdollistaa laajan tuttava- ja ystäväpiirin. Jaettu ilo on kaksinkertainen.

Jäsenmaksumme on 30 € ja siihen sisätyy Senioriliiton toimittama Pantinalehti ja muu toimintamme niiltä osin kun ei ole muuta ilmoitettu.

Jos olet jo jäsen, klikkaa tämän Yhdistys-pääsivun/ Jäsenelle alasivua ja pääset kirjautumaan omiin tietoihisi.

Ylöjärven seniorit ry  Historiikki 1990 - 2020, sekä toimintasuunnitelma vuodelle 2023, näet klikkaamalla tiedosto alla.